Môžem vrátiť tovar bez udania dôvodu?
Spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Budeme však veľmi radi, keď nám svoj dôvod uvediete, lebo nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov a chceme svoje služby a výrobky stále zlepšovať. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach. Pokiaľ máte tovar zakúpený ako podnikateľ alebo firma, vychádzame v ústrety aj v týchto situáciách, o konkrétnom prípade rozhodneme vždy na základe posúdenia výrobku.
Ako mám tovar vrátiť?
Tovar môžete doručiť:
- Osobne na našu predajňu.
- Poštou na adresu: ARIL, Trnava – ( v prípade, ak sa rozhodnete tovar vrátiť, použite fakturačnú adresu na vrátenie objednaného tovaru ). K tovaru prosím priložte sprievodný list, v ktorom uveďte číslo nákupného dokladu a číslo bankového účtu.
Kedy dostanem späť platbu?
Platby sa snažíme vždy vrátiť v čo najkratšom termíne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od zmluvy v prípade, že nám bol tovar vrátený. Pri osobnom vrátení tovaru na našej pobočke Vám čiastku za tovar najčastejšie vyplatíme ihneď na mieste.
Mám tovar vrátiť aj s pôvodným obalom?
Tovar prosíme vracať vždy v stave, v akom ste ho preberali – úplné, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý a v originálnom obale. Spotrebiteľ totiž zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom inak, než bolo nutné vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti. Ak obal už nemáte, odstúpiť od zmluvy môžete aj naďalej, môže tým však dôjsť k zníženiu hodnoty tovaru.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás!